Hoofdsponsor

1/9 BSA Bleu Star 350 (1933)

ERVARING
*
BOUWWIJZE
*
BOUWBUDGET
*
BOUWSTATUS
*
COMMENTAREN
Altijd goed.
We zitten niet echt sti maar het gaat gewoon niet snel en het mooie weer werkt hier ook niet aan mee
:mrgreen:

Motorbok en toebehoren zijn gereed op wat kabeltjes na die later toegevoegd worden. De carburator ga ik over doen niet tevreden me het resultaat. Ik moet ook een plaat overspuiten door wat overspray van een andere tint aluminium
:roll:

Ik mis wat bouten aan een kant en heb al bericht gestuurd naar MFH dus afwachten en als het te lang duurt dan pak ik er wel een paar van mijn eigen.IMG_9897.jpeg

IMG_9898.jpeg

IMG_9899.jpeg

IMG_9900.jpeg

IMG_9901.jpeg

IMG_9905.jpeg

IMG_9907.jpeg
 
Je heeft al veel meer gedaan dan ik de laatste tijd.:unsuree:
Er zit weer iets knap aan te komen aan dit werk te zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron
We zitten niet echt sti maar het gaat gewoon niet snel en het mooie weer werkt hier ook niet aan mee
:mrgreen:

Motorbok en toebehoren zijn gereed op wat kabeltjes na die later toegevoegd worden. De carburator ga ik over doen niet tevreden me het resultaat. Ik moet ook een plaat overspuiten door wat overspray van een andere tint aluminium
:roll:

Ik mis wat bouten aan een kant en heb al bericht gestuurd naar MFH dus afwachten en als het te lang duurt dan pak ik er wel een paar van mijn eigen.Bekijk bijlage 438424

Bekijk bijlage 438425

Bekijk bijlage 438426

Bekijk bijlage 438427

Bekijk bijlage 438428

Bekijk bijlage 438429

Bekijk bijlage 438430
Great work Man , looks like the real thing , Objective achieved in my opinion,
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron
Bedankt voor de reacties mannen.

IK heb de carburator stevig onderhanden genomen wat gevijld, gepolijst, geschuurd een bout vervangen en de Carb is weer gereed voor de primer en verf.
 
Kleine update.
Motorblok transmissie en zo op zijn plek, nu nog deze week en volgende week aankijken of MFH de ontbrekende bouten en een ander onderdeel van een andere kit heeft opgestuurd.

Carburator opgeknapt zit nog een grove plek maar die zie je echt niet meer terug in real life. Probleem was iets te grof gegoten en een nieuwe bout van mezelf aangebracht.

Start gemaakt aan de spatborden want die zijn binnenkort nodig dus moeten gespoten worden. Geschuurd met 340 en daarna gepolijst met Tamiya poetsmiddelen grof en middel. Rest nu enkelen kleine reperate werken en een scheur dicht zetten. Over de scheur in het spatbord de Crocker had op dezelfde plaats ook een scheur in het spatbord zitten vreemd.

collage.jpg

IMG_9927.jpeg

IMG_9929.jpeg

20240520_154723.jpg
 
Mooi als alles stilaan in elkaar groeit
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron
Bedankt Pascal voor je reactie.
 
Strak werk zoals gewoonlijk :). Al zou ik niet polijsten als er verf op komt. Kleine krasjes verbeteren de hechting toch.
 
Strak werk zoals gewoonlijk :). Al zou ik niet polijsten als er verf op komt. Kleine krasjes verbeteren de hechting toch.
Aller eerste bedankt voor je reactie en opmerking.(y)

Klopt wel tenzij je een goede primer gebruik die ik ook niet heb 🙂 maar ik ga nu zover met polijsten om allen imperfecties zichtboor te krijgen voor de putty. De spatborden worden zwart en niets zo erg als zwart waar je alles in terug ziet.
Dus nu wat putty werk en daarna met Aclad filler goed naschuren en dan hoop ik dat ik een goede metaal primer in huis heb.
 
Ah ok. Ik wist niet dat je nog ging plamuren. Ziet er op foto toch al strak uit.

Lijkt me nu logisch in ieder geval: )
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan