Hoofdsponsor

1/72 1/72 Zvezda C-130H Hercules BAF 50 Years. Afgewerkt

ERVARING
*
BOUWWIJZE
aftermarket sets gebruikt
BOUWBUDGET
*
BOUWSTATUS
WIP
COMMENTAREN
zeker
Mooi resultaat en hij staat prachtig uitgestald. Wat vooral indruk maakt is dat dit project in minder dan zes maanden werd afgewerkt. Daar ben ik eerlijk gezegd een klein beetje jaloers op. Top! (y)Benieuwd naar je volgende project.
 
Mooi resultaat en hij staat prachtig uitgestald. Wat vooral indruk maakt is dat dit project in minder dan zes maanden werd afgewerkt. Daar ben ik eerlijk gezegd een klein beetje jaloers op. Top! (y)Benieuwd naar je volgende project.
Dank u................in feite moet je nog een maandje minder rekenen want ik heb zelfs meer dan een maand moeten wachten op een vervang windscreen. Ondertussen lag dit project stil.
Volgend project word wederom de TF-104 waar ik aan bezig was. Die ga ik nu verder afwerken.

Mvg

Danny
 
Dat is een prachtig beest geworden.

De Hercules blijft voor mij een nostalgisch toestel waar ik vele leuke herinneringen aan heb (y)

Grtz.

Luc:cool:
 
Dat is een prachtig beest geworden.

De Hercules blijft voor mij een nostalgisch toestel waar ik vele leuke herinneringen aan heb (y)

Grtz.

Luc:cool:
Dank u Luc. (y) en ja inderdaad, bij mij is dat juist hetzelfde.:-)

Foto genomen door mijn vader tijdens Ursel Airshow midden jaren tachtig. Ik sta rechts op de foto.

o9LqLYVl.jpg


MVG

Danny
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan